Lättnad.

Nu var det dags igen kände jag, min blogg är ju trots allt lite av ett bollplank och eftersom en del frågar mig en och samma fråga just nu så ska jag berätta en gång för alla.. iallafall det jag tycker ni kan behöva veta..
Jag fick flytta min lilla ögonsten från stallet där vi stod för att det inte funkade, av många anledningar. Att man sen kan gå från en stor människa till en så liten människa för mig så snabbt är nästan lite skrattretande såhär i efterhand. Jag fick lära mig i skolan hur man argumenterar och ger sig in i diskussioner men angriper man en person med rena påhopp så har man förlorat för länge sen. Vilket fall som helst så är jag väldigt lättad nu, så många saker som jag insett och trott länge har visat sig vara helt sanna såhär när jag står med facit i hand. Dino är som min lilla prins som jag kände innan hösten. Tycker om att vara nära sin matte, gosa, är allmänt glad över sällskap utan att behöva stressa upp sig. Han är lycklig igen, och då är matte det också om inte tio gånger om. Sen är han givetvis en unghäst med lite extra mycket hormoner, så busa kan han men han är långt ifrån det han var innan. Sen har han hittat sin stora kärlek med, dom kan helt enkelt inte vara utan varandra :) Sött! Ett skimmel sto även denna gång, haha.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Trist när det inte funkar! Skönt ni flyttat iaf, står ni hos Fia nu igen? :)

2011-03-24 @ 22:23:11
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0