You're the best part..

Lucky och jag sitter nu här och filar på lite uppdatering åt er..
Vi har idag haft en heldag jag och vovven, på stan, i knalleland tillsammas med E.
Fikat och försökt hitta saker att spendera pengar på, men hör och häpna.. Ingen av oss lyckades direkt, däremot gick jag loss när jag kom hem efter att jag fått ännu en överraskning. Så nu är det en del godsaker påväg hem till mig, yey!

Vem vet, är det något och ha så kanske ni får kika på dom.. typ..
Nej men nu är det dags att sova, massvis att göra imorgon. Ska försöka hinna med att hälsa på min prins på hans sommarkollo, se om han blir något fetare av allt gräs.. Förhoppningsvis har han börjat växa lite igen också, lille bebisen :)


Kommentarer
Postat av: Signe

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 10:20:25
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0