jorasåatte..

Nämen, uppstått från de döda.. Eller?

Jag går in här numera bara när jag känner för att skriva lite... och NU gör jag det.. Jag behöver verkligen avreagera mig..

Tänk att människor aldrig kan sluta förvåna en, tillochmed folk man kan kalla för sina vänner kan göra saker ibland som verkar helt.. fel bara..
Eller ibland är det tillochmed bara det dom inte gör som blir konstigt.
Jag är verkligen jätte besviken.. Men livet går väl vidare eller?
Vissa betyder mer än andra, för mig var du mer men för dig var jag mindre och så är det ibland.
På något konstigt sätt har jag lärt mig att allting för med sig något bra också så det gör nog detta med..

Annars då?
Jag jobbar och står i, umgås med min Dino som jag tillochmed börjat tömköra lite nu.. Han är så duktig! Sen är det träning som gäller om jag får tid över till det. Försöker hinna klämma in lite inridning av Lawish emellan också, som börjat gå bra nu!
Annars umgås jag.. mest med personen som kan få vara med i bloggen hur mycket han vill nu.. Jag vill ändå bara vara med honom :)
Så Johan Fredrik Badh, du är det bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0