Hemska tanke.

Vilken kväll och natt jag haft. Aldrig varit såhär rädd i hela mitt liv, tänkte detdär med min gravsten skulle få bli verklighet nu..
Inte okej!
Jaja jag får berätta mer om det sen för jag måste ta tag i allting här nu så jag blir klar med allt jag ska göra idag..
Föresten, ringde det en till tjej om att hon ville ta hit sin häst. Ännu en storhäst, vilket det till största delen är. Jag som mest ville rikta in mig på ponnys. Men självklart jätte kul med storhäst så jag tackar inte nej. Eller det måste jag ju göra just nu, med tanke på att stallet är överfullt verkligen!
Jaja det får lösa sig, nu ska jag klä på mig och åka till stallet, vi hörs sen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0