Bella & Tyra show.

Antar att ingen som är lite insatt i bloggvärlden missat denna nya show..
Nu är ju frågan vad ni andra tycker?!

Jag ska vara helt usel och säga att jag tycker hela showen är pinsam. Gav det ett andra försök idag faktiskt men det var också sista gången. Det ger inte mig någonting att se småtjejer snacka skit live.
För småtjejer har dom verkligen blivit! Tyra har jag ingen uppfattning om innan egentligen mer än att det känns som hon lyckats komma in i bloggvärlden för att hon har vänner som är lite större bloggare. Men Bella som jag faktiskt hade börjat tycka om och anse vara en bra förebild har sänkt sig totalt i mina ögon..
Jag tyckte hon var en riktig super tjej verkligen när man läste vad Kissie skrev för elaka inlägg om henne (riktigt urdumma saker) och Bella bara svarade på dom inläggen och skrev i sin blogg att kissemissen var osäker och omogen (ungefär) jag blev nästan lite stolt över Bella att hon inte sjönk till samma nivå, utan agerade mer vuxet och skakade av sig alla dumma saker. Så gör hon i direktsänd tv precis samma sak, vad händer?!
Jag vill inte sitta och lyssna på saker som hur mycket omogna småflickor tjänar på sin blogg, vilka som är ovänner hit och dit, prat om kissemissens bröstförstoring eller vad det nu kan vara. Löjligt att dom ens får prata om sådanna saker..
Jag är iallafall verkligen jätte besviken, men det är ju jag det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0