When I grow up..

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..

Bloggar är sjukt överskattade, förstår ibland inte ens varför jag har en, och efter idag förstår jag ännu mindre.. Ni ska se mina mail jag kan få ibland, eller vad folk ringer eller skriver och frågar mig. Eller nej det är inte ens frågor, det är rykten och påstående som dom hört som är 100 procent säkra källor till, förstår väl vem som helst?! Men jag som är inblandad är inte en säker källa.. Nej nej..

Men jag tänker inte lägga mig i mer, det är säkert så som ni säger.. Alla vet ju bäst så!
Hur orkar man?

Jaja, då var det ur världen för min del.. Jag är inte världens mest långsinta person och är dessutom van vid denna typen av grejer.
Tråkigt skrivet för er som absolut inte förtår någonting här nu, men det är positivt om ni inte gör det för då har ni uppenbarligen ett eget liv och behöver inte lägga er i andras.. :)

Jag har lite skoj grejer och berätta med, eller för mig är det förbaskat kul.. Jag ska nämligen ha semester, en hel vecka i turkiet. Min första semester sen jag gick ur skolan alltså tre hela år sen. Ganska galet faktiskt.. Åker om en och en halv vecka. Måste bara fixa allt med hästarna.. Ett tips, skaffa inga hästar om man gillar att vara ledig ibland..

Men nu ska jag städa lite för imorgon kommer mammas systrar på besök och jag ska för första gången få träffa mina kusiner på mammas sida.. Tog bara några år..


Kommentarer
Postat av: Emla

Men guud så sköönt, jag vill också. Jag får nog åka till våren i stället innan Wilmus fölar :)

2010-06-29 @ 18:00:52
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0