Someone tell my heart..

Nu är jag sådär dåsig igen, förstår inte att det ska vara så jobbigt med virus. Det går liksom aldrig helt över..
Jaja det blir nog bra, haft en bra dag iaf.
När jag skulle gå upp hade jag galen värk i nacken och kände mig sådär febrig igen. Men A fixade hästarna, vad hade jag gjort utan dig?
Men fick ta mig i kragen iallafall och åka och rida två stycken. Inte roligt kan jag säga, prova rid i ett stort dammigt och varmt ridhus när man inte känner sig hundra, usch!

Åkte hem och vila en stund innan jag pratade med min hun som kom hem idag, lycka! Som jag har saknat henne..

Övertalade henne att följa med och fiska, fick lite extra sällskap också. Haft en super kväll, trots att jag känt mig väldigt off med tanke på att jag inte alls är helt bra. Men jag var iallafall storfiskan, 3 aborrar och en mört (och nej, storleken räknas inte) haft väldigt trevligt iallafall, kom hem för en stund sen och nu är jag riktigt riktigt seg. Dags att sova och ta nya tag inför morgondagen, får se vad den har att erbjuda.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0