Dessa tider alltså..

Vad hände igår liksom?
Det undrar jag med.. Ni verkar ju nästan mer intresserad än jag.. Med tanke på statistiken alltså :)
Nej men, det var ingen bra kväll igår, jag var trött efter lång väntan och jätte nervös.. Tyvär kan jag inte berätta än, men om det nu skulle bli så som jag vill så lovar jag att någon kommer göra mig väldigt glad!

Fick lite sällskap igår förövrigt, V kom och hälsade på mig en sväng. Han väntade tillochmed på Grand tills jag var klar, vi åkte och fixa mat och hälsade på hos pappa en sväng och kikade när han jobbade. Kul att se han igen, som vanligt!
Sov hos M, väldigt tomt utan henne dock, jag saknar henne massvis! Fick dock ett sms av henne eller två "....haha vi har det varmt här och brännan kommer sakta men säkert;) dock är det bara engelsmän här, har lite svårt att uppföra mig på fyllan.. men Roonie är ju faktiskt tjock:/" Jag skrattar så jag gråter, och saknar henne ännu mer jag vet precis vad dessa människor får stå ut med Roonie is a fat one.. eller en italienare kanske? Totti is a fat one lalalla.. Jaja det är iallafall mycket roligare om man heter M och Jenny!

Vilken vecka jag har nu alltså.. Jag vet inte om jag ser fram emot den eller om den bara ska bli jobbig, men det är mycket som ska hinnas med. Dock går alla pållar väldigt bra, Matrix, treåringen går riktigt fint nu. Jag skulle vilja säga att han är inriden nu faktiskt.. Trots alla viloperioder han fått med tanke på hur han har kännts ibland, men men det är sånt som händer med unghästar.. Växtperioder, träningsverk.. ja ni vet hur det är. Men nu känns han fin, och rör sig faktiskt riktigt trevligt. Syndatt han inte är några centimeter högre, då hade han kanske kunnat vara något för mig i framtiden..
Varit och hälsat på min lurv som går på hingstbete nu med, vilken buse han blivit. Men han kommer få igen minsann! Men jätte kul att dom går så bra ihop! När dom inte äter så busar dom, undra om dom ens hinner sova?!

Jaja dags att sussa kanske? Först kolla klart på nations hoppningarna.. Natti?!


Jaa.. detdär va ju ett par år sen nu...


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

fin bild :)

2010-06-11 @ 21:24:29
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: JennyM

Tack tack :)

2010-06-11 @ 22:37:57
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0