Där ser man..

Värst vad nyfikna folket har blivit då, men ni är givetvis alla välkommna även om 80 procent enbart är inne för att snoka, Got ya ;)


Hunnit med mycket idag, sjukgymnastiken gick fort för jag blev förbaskat sur över att dom inte ringt och sagt att min sjukgymnast var hemma idag.. Så knappt 40 min där.. sen behövde jag avreagera mig så åkte till gymmet istället, typiskt Jenny..


Väl hemma blev det sola, duscha och göra mig iordning för att sen lämna nyckel till pojkarna från motala som alltid har lika bra planering.. Så en viss jemmpa fick ju ställa upp och hämta nyckeln igår, sen hem för att fortsätta umgås med alla "nya" kusiner. Äta mat och greja, sen stallet och hälsa på alla hästar som går på sommarbete, tillbaka hem och då hälsade motala pojkarna på igen, där hade vi såklart fler munnar att mätta.. Hade mycket trevligt dock så jag klagar inte!
Jag och två av små flickorna åkte sen till Hööks och vidare till stan för varsin glass och lite lek på lekplatsen i stadsparken. Tillbaka hem, mat och stallet igen.. Ja sen har min kväll bara fortsatt, åkt hit och dit hela tiden. Fram och tillbaka, men jag gillar att ha något att göra. Dessutom behöver jag tänka på annat..
Morgondagen får vi se hur den slutar, det löser sig.. eller?


Jaja natti natti folket.


You make me smile..


Kommentarer
Postat av: Issah a la Bella

Min vackraste och dunderbästa vän!!! <3 Utan dig vore jag inte stor nog änglamiii! Synd dock är bara att vi ses allt för sällan, men du finns alltid med mig anyways! Adore you more then you even know! Puss & Kram din Issah

2010-07-04 @ 15:28:06
Postat av: JennyM

Du är bäst hun! <3

2010-07-05 @ 16:01:25
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0