The way you are..

I'm back..
Iallafall för en stund.

Tänkte skriva av mig lite här, sitter dock inte hemma så blir lika tråkig om vanligt. Inga bilder, inga... ingenting..
Jaja jag sitter iallafall här på trandared och har det ganska så bra, funderar över kvällen. Vad händer?! Den som lever får se..

Jag har verkligen ingenting att berätta i min blogg längre, saker jag skulle vilja skriva om skulle göra någon sur, ledsen eller arg.. saker jag inte vill skriva om får mig sur, ledsen eller arg. Nej kanske inte föresten jag blir sällan någon av dom sakerna, och blir jag det så lyckas jag skaka av mig det lika snabbt som det kom, oftast..

Men jag kan berätta att det är något som gör mig väldigt glad just nu, och det är vetskapen om att jag snart ska få börja jobba igen. Äntligen!

Allt annat rullar på, vissa saker rullar mer än andra kanske.. Vissa saker känns som om dom har.. fastnat lite kanske. Men men, that's life och allting löser sig :)

Dags att gå, nu fick jag sällskap av min favorit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0