Sweet little princess.

Jösses vad duktig jag varit idag.. Än så länge iallafall, men det lär hinna ändra sig höhö..


Mamma och pappa har åkt till torekov och bor på något spa där tror jag? Ja vi vet ju alla vad det innebär.. Hemskt mörka nätter för min del, men som tur är får jag lite sällskap så jag ska nog överleva denna gång också.

Jag ska byta om nu och åka till stan så jag hinner träna och sådär, behöver det.. Även om jag faktiskt tränat en gång idag redan. Hmm, vad var det nu min sjukgymnast sa? Något med vila kanske?

Förövrigt så är en av hästarna i stallet (Magetty) sjuk och ska bo på sjukhuset några dagar, lider med M som givetvis är jätte orolig. Hon blev jätte dålig efter lite tuppkam i ena bakknäet. Kanske borde folk fatta att det inte bara är att spruta i lederna hela tiden, det är trots allt en väldigt risk att ens gå in med en liten nål i lederna. Givetvis både på människor och djur.. Jag som ville be någon spruta tuppkamm i min knäled. Kanske hoppar det nu då, men hört att det ska vara riktigt bra även för människor, lite häftigt. Mjodå..

Nej dags att skynda, hörs sen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0