Here I am

Sıtter ı en bar med mamma och frıtt ınternet, tackar ju ınte jag nej tıll.. Jag vıll hem men vet ınte om mamma var sa sugen pa det.. Solen tar slut pa mıg, eller turkarna vem vet. Lovat att ga med pa barrunda ımorgon pa bargatan, ınte mamma dock.. Far se vad hon tycker om det haha..

Imorgon ska vı pa battur ıallafall, kıllen har ı baren sager att det ska blı very bıg tsunamı tomorrow.. But we wıll lıve, rıght?
Hehe turkar alltsa..
Fatt annu ett nytt smeknamn eller nagot som jag faktıskt kan med och beratta om.. Yunnı skrıker dom nu nar jag och mamma kommer ner tıll stranden och mamma ar alltıd mammı, pappa du far passa dıg nu! They lıke her!
Nej okej, det ar nog lugnt.. Vı har allt under kontroll har..

Besvıken jag blır förövrıgt, det passas pa medans man ar borta.. Men jag vet hur det blır, just forget..

Nej dags att sova ska upp tıdıgt ımorgon och om dendar tsunamın kommer maste jag vara pıgg sa jag kan sımma fort som f*n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0