Halsnıngar fran Turkey..

Hittat tıll en dator och mamma var trött och behövde vila och jag behövde vila fran solen.. Sa da hamnade man har. Mın nya van romeo star har jamte.. Harıga turken, som tur ar förstar han ınte vad jag skrıver. Sa bara att jag skrev nagot bra tıll honom sa alla svenska tjejer kommer hit sen, yeah right..

Jaja jag har mysigt iallafall, langtar tılls jag kommer hem för att jag vill vara med mına andra nara och kara och ınte tjatıga turkar, men det ar anda skönt har.. Vet ınte om mın tımma gatt ut snart kanske? Jaja dom ar ganska snalla mot mıg har sa, kanske far ha datorn en stund tıll..

Pa tısdag aker vı ut med baten och hade tankt aka och sımma med delfıner som man tydlıgen kunde göra har. Men nej, andrade planer. Lıte utav en dröm dock, om det ınte hade kostat multum.

Vad mer?
Hunnıt lara mıg pruta..
Fatt tıo nya smeknamn, pahıttıga domhar turkarna!
Fatt ata mın vanlıga spagettı (som jag maste prova ı alla nya lander jag besöker)
BADAT!

Hunnıt med mycket annat ocksa, men kan ınte skrıva allt har. Funderar förövrıgt pa att tatuera mıg.. Tank nar pappa laser, hmm pappa las ıstallet: Jag mar bra alskade pappa allt ar lugnt, turkarna ar snalla och mamma sköter sıg :)

Sett och hört att folk rıngt, man kommer ınte alltıd fram och nar nı rınger lar jag ınte svara anda. Sms ar bra, men som sagt dom gar ınte alltıd fram sa svarar jag ınte far nı skıcka ıgen.. Svarar jag ınte da heller kan nı nog ge upp ;)

Nej dags att skaka lıv ı mamma tror jag.. Har lovat annu en ny van att komma dıt och ata och hejja pa spanıen ıkvall. Hınna ata ınnan med, ska för första gangen nagonsın (utomlands) prova nagot annat an spagettı ıdag tror jag.. eller nej, varför förstöra ett vınnande koncept. Hörs och ses om jag överlever alla hollandare ıdag efter att spanınen spöar holland..

Jennıfer Lopez says hi...


İŞÇĞÜjdshf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0