Babe, you lost me..

Jag är hemma igen för er som inte visste det, kom hem i lördags faktiskt. Men har haft lite annat att göra senaste..
Men jag har haft det riktigt bra, solat och badat och umgåtts med mamma och sådär. Varit lite väl varmt kanske men nu när jag kom hem så kan jag verkligen inte klaga.. Nog för att det är varmt men inte direkt molnfritt en hel dag.. Jag som ville bada här hemma i sverige också.
Förra året blev det ju bara ett enda dopp, med kryckor och allt, ett utav många konstiga minnen sen förra sommaren..

En sak är jag dock väldigt tacksam över faktiskt, tro det eller ej, men just vid den här tiden för ett år sen hända något som gjorde den värsta delen av min rehabilitering mycket lättare.. Även om jag idag har mycket dumt jag skulle kunna säga så väljer jag att komma ihåg det bra istället och går vidare i livet.. Snart är det ju dags att börja jobba på riktigt igen, helt sjukt att jag längtar egentligen men jag gör verkligen det!

Först igår var jag också och hälsade på min lilla Dino, som faktiskt börjar bli en stor hingst nu.. Nästan högre än sin matte iallafall..
Jaja nu är det dags att göra nytta, orkar inte skriva massa mer onödig skit.. och era frågor via mail (några av dom iaf) har ni inte med att göra!

Think about me when you wake up and I'm gone, at the break of dawn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0