That just how it is.

Vilken besvikelse..
Eller egentligen inte, vi har inte varit vänner på länge. Men jag skulle absolut inte säga sådanna saker om dig som du gjort om mig. Inte ens nu när jag fått reda på vad du sagt om mig. Jag har ingen aning vad jag gjort dig för att du ska hitta på sådanna saker. För vi vet ju både du och jag att det inte stämmer :) Därför kommer jag inte heller ödsla någon energi på dig när jag träffar dig nästa gång heller. Det är inte värt det, du får leva med dina lögner i fred. Men en fråga har jag dock, vad tjänade du på det? Eller var det bara dendär vanliga känslan av att få snacka lite skit som tydligen tjejer tycker om..? Booring!
Vi människor är ena konstiga varelser ibland..

Kommentarer
Postat av: Elin

då tror du jhu på skitsnak? bättre att konforntera annars är du på samma nivå som tjejen..*;)

2010-01-15 @ 13:46:30
Postat av: J

2010-01-15 @ 17:35:49
Postat av: JennyM

Elin: det är ju just precis det jag inte gör om man läser vad jag skrivit så ser man det?! :) dessutom är det inte så lätt att konfrontera någon som inte pratar med en längre.. Annars hade jag gärna gjort det, även fast jag tycker det är ganska onödigt med tanke på att personen ifråga hittat på det och redan vet det själv. Då kan hon få leva med sina lögner ifred :)

2010-01-15 @ 17:38:03
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0