Rise and shine..

Jag är vaken och hemma, jag hade tänkt sova en timma eller något nu.. I Min säng.. Men nej, jag är för pigg efter spinningpasset. Ganska stolt över mig själv att jag gick upp och gjorde dethär klockan halv sju en torsdagmorgon. Duktigt Jenny... Undra om jag hinner träna en gång till sen? :)

Hade en mysig kväll, dock lite besviken på att den som skottar här i Borås (dom) faktiskt borde ta sig lite i kragen.. Det fanns inte parkering någonstans ju, jag fick gå alldeles för långt igår kväll, och givetvis imorses. Det som va väldigt smidigt var att Trandared ligger så nära gymmet. Det mindre smidiga ar att det var väldigt inbjudande att ligga kvar i värmen..
Men mitt sällskap skulle ju upp sen med och åka och jobba så.. Kunde lika gärna gå upp!
Nu efteråt känns det fruktansärt bra!
Väl på gymmet så blev det en liten besvikelse när tränaren (som förövrigt är väldigt bra) sa att Ja, såhär tidigt på morgonen är det inte snällt mot kroppen med ett konditions pass/ intervall pass som jag brukar köra så vi kör på lite förbrännings pass istället, men avslutar med lite kondition..
Bra tänkte jag, dags att höjja pulsen så kan jag köra lite jobbigt ändå. Förbränningszonen på activio är nämligen inte sådär jätte jobbig... Big mistake...
Sen är jag ju så fruktansvärt jäkla envis så jag kan ju inte gå fram och ändra under passets gång, nej så funkar det inte! Jag var helt jäkla slut efter ca 20 min.. Yees nu kommer 9 minuter av det jobbigaste på hela passet, ta i nu! Att inte lilla Jenny dog då.. 9 minuter blev dessutom till 15, för att pulsen inte fick sjunka för fort vid nervarvning och min fullständigt dyker ner numera, så det va ju bara att kämpa på en stund till.
Nog om det, det känns super nu efteråt iallafall!
Funderar på om jag ska åka till stallet nu direkt kanske, så har man ju det färdigt liksom.. Kanske man kan sova någon timma efteråt sen? Det får nog bli så..

Vi hörs my friends!
xox


Ge mig vår nu?!
Tack på förhand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0