Life is good.

Jag är helt slut idag med, min kropp är inte alls van vid så mycket jobb och träning som det är just nu. Men det är absolut jätte skoj.
Men ni som säger att sjukskrivning är soft ni kan slänga er i väggen för mina dagar är inte "softa" det kan jag lova..
Jag gillar dock inte att ligga på latsidan..

Jag och M åkte imorses och köpte hästmat, där gick det mycket pengar.. Tänk att man går med och betalar detdär, dock kommer det att räcka förhoppningsvis några månader nu. Vissa saker iallafall, havren är väl slut om några veckor igen. Vad nu han egentligen ska med havre till?!
Jaja sen blev det Hööks för jag behövde lite små plock som inte fanns där jag köpte allt annat.
Efter en liten avstickare blev det tillslut stallet igen och bara att hugga in och börja fixa allting, mocka, fylla på mat, vatten och sist men inte minst -rida. Gick riktigt bra idag faktiskt, min taktik verkar fungera bra och Djina verka riktigt nöjd. Nu ska vi bara befästa detdär och sen kan man ju börja jobba litegrann och utbilda henne påriktigt. Bygga upp kondition och såntdär också, jaja det kommer. Idag var defenitivt en bra början, det verkade även hon tycka!
En just då väldigt glad och nöjd Jenny satt av och gjorde iordning Djina, tog in Dino och lindade ben och ja.. Grejade helt enkelt, insåg då att jag var sen.. Igen!
Så in i bilen bara och hem, byta om och direkt till gymmet.
Ni ska bara veta hur jobbigt det var idag, tror seriöst inte jag har varit så trött i hela mitt liv. Svetten bara rann och benen gjorde bara ont. Men idag förstod jag mig mer på begreppet att det är skönt efteråt. Jag brukar vara trött och svettig när jag tränar, inte så jag menar men idag var det nästan så jag hellre hade svimmat av en stund och vaknat upp i sjukhussäng.. Okej nej inte så illa men nästan!
Väl hemma blev jag på sjukt dåligt humör, helt galet.. Börjat bli så dom sista månaderna, det är verkligen jobbigt nu. För just nu orkar man inte med sånt..
Jaja jag ska hoppa in i duschen, ta med mig min telefon och lägga mig i sängen och försöka mig på att bli lite glad igen. Tror jag vet någon som kan lyckas med den biten så..
Vi hörs imorgon, lär bli senare för min morgon är fullbokad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0