Goddagens..

Som vanligt nu för tiden är jag uppe med tuppen.. Nästan iallafall..

Varit i stallet och grejjat klart allt med king redan iochförsig, och tänkte bege mig vidare in till stan och A en sväng strax..
Sen blir det träning.. core och activio, lika bra att slå på stort nu medans jag kan!
Efter det ska jag visa lägenhet igen, två stycken som kommer och tittar. Nu ska den väl ändå bli såld?! Dock fått ett bra bud idag men.. :)

Trevligt att folk hittar tillbaka till min blogg så fort när jag väl börjar skriva igen. Jag är ingen Kissie eller Kenza men jag vill inte bli det heller så nöjer mig gott med skaran som läser nu, även om ni var många fler innan.. Men det blev lite för mycket då, jag har ju bloggen för min egen del och inte för någon annans..

Jaja vilket fall, nu ska jag iväg faktiskt.. Dags att ta tag i denna dagen påriktigt..

Miss you

Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

Hejj!

Jag har en frågestund på min blogg, och skulle vara mer än tacksam om du ville fråga några frågor ^^

- http://chokladpraliin.blogg.se/2010/august/fragestund-for-fan.html

2010-08-16 @ 13:45:28
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0