Told you so.

Jaha så det kan gå..
Vaknade upp med världens leende idag med, eller nej inte första gången för då var det mer "jag vill dö" tanken.. Kan va för att jag vaknade när det började väsnas där nere ganska tidigt. En viss jenny har nämligen fastnade trots mitt gonatt inlägg igår, framför datorn en stund till. Kom nämligen på att dom nya avsnitten från The City och The Hills kom ut på hemsidan igår. Ja och prova med att sitta och kika på det med mobilt bredband som dessutom blir grymt dåligt efter kl 00.00? Ska nog ringa och prata med domdär på kontoret och fråga varför inte jag i min lilla håla får surfa efter 12.. Kanske för att dom vet att jag vänder på dygent då? Helt enkelt vill dom göra mig en tjänst? Ja det är ju en teori!
Jaja runt 4 imorses somnade jag som en stock och vakna först för en stund sen. Då har vi ändå en hantverkare här hemma som installerat någon lyx grej hela morgonen. Fatta ingenting och vet inte varför i ska ha den heller men men. Det ska tydligen bli varmt i huset iaf, som att det inte är det när min kära mor eldar ändå?

Nu tänkte jag åka en sväng in till stan, sen hem och duscha. Sen har jag lite planer på att kika läget ute ikväll.. Ska visserligen ut imorgon med, men det gör inte så mycket. Som jag skrivit innan så blir jag gärna nykterist på heltid så. Vi får se vart kvällen slutar!

Förövrigt drömde jag en konstig dröm inatt.. Min bil blev stulen på allégatan och min chef från 3 var helt galen på mig. Inte för att 3 bilen var borta utan min egna. Vart kom han in på ett hörn liksom? Men sluta med att jag blev sur och sa upp mig. Hittade dock aldrig bilen igen, men funderar på om detta är en varning. Är det någon där ute som planerar att stjäla min ferrari så kan ni ju meddela mig om det, vi ska nog lyckas komma överens om något!


Kommentarer
Postat av: louize

fin blogg :)

2009-10-22 @ 23:20:46
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0