Lund here we come.

Åkte aldrig till Martina igår kväll. Kom fram till att jag faktiskt skulle upp alldeles för tidigt idag, så behövde sova lite.
Dock har jag inte sovit så mycket ändå..
Jag är jätte trött men ändå uppe i varv bara för att jag är så nervös. Men det går säkert bra! Ska gå upp nu och börja göra mig klar iallafall. Håll tummarna för mig idag vänner, vid 14.40 ska jag träffa min kirurg..

Förövrigt vill jag bara säga att jag kommer sakna er, Martina och Tina som lämnar landet idag och överger mig för turkiet en vecka. Ni är dom bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: Fröken Enhörning

Vad ska du göra hos kirurgen?

2009-10-07 @ 12:09:58
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0