Baby you the best in the whole wide world.

Jag är jätte trött och kan inte sova.. Usch!
Sitter och pratar eller skriver med några av mina underbara vänner, ni är verkligen bäst. Bara så ni vet!

Helt färdig idag, vet fortfarande inte vad det är med mig.. Mår dessutom jätte illa av att jag äter voltaren 24 timmar om dygnet för mitt knä.. Som ändå inte blir bättre, snark!
Det är vad man får för att stå ut med att må skit flera dagar, inte ens ett lite bättre knä! Varför tar vi medicin överhuvud taget? Sist jag gjorde det fick jag göra EKG och ta tusentals prover, som jag förövrigt hatar. Nu var det ju inget allvarligt, annat än lågt blodvärde, fel medicin och att jag inte kunde röra på mig speciellt mycket.. Men ändå! Mediciner är farliga!

Jaja nog om det nu, dags att sova för mig. Inte för att jag har något att direkt gå upp till men jag har minsan vänta på mitt dygn (till det bättre alltså) och jag ska försöka hålla mina goda sovvanor vid liv.

Förövrigt måste jag ju gratta våran alldeles egna Anders Svensson som gjorde ett super mål idag mot Albanien och blev bästa spelaren på plan! Inte illa! Det förtjänade han..
Nu kan jag somna med ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Sv. Tack :) Jo, hon är fem i år ^^ Måste säga att ditt lilla föl är helt underbart! Hoppas att han blir lika fin som han ser ut sen (;

2009-10-15 @ 15:26:39
URL: http://teaaftereight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0