Time of my life..

Detta blir en av mina första helger på länge som jag inte kommer göra något speciellt faktiskt. Kan inte säga vit helg, för jag brukar ju faktiskt inte dricka så.. Det händer men..
Men folk börjar nu ringa och greja, ja ni vet hur det är under helgerna.
Någon verkar känna sig lite ensam och vill ha sällskap, men får väl bli senare under helgen för nu var det utgång som gällde.
Dessutom vet jag faktiskt inte för inte säker på än att jag kommer visa mig ute denna helgen. Isåfall missar jag dock en grym fest imorgon som jag faktiskt lovat att gå på. Om inte dethär sex-partyt/tjejkvällen hos J skulle bli av vilket den inte verkade bli så.. Nu sitter lilla jag i skiten..
Vet ni vad? Ibland önskar jag verkligen att jag bodde o stockholm, utelivet där är grymt kul. Även om stureplan enligt mig är sjukt överskattat. Hade dock kul när vi var på alla sånna ställen men enbart för allt trevligt folk vi var då, action människor. Jag längtar tillbaka som bare den ibland (hoppas inte Danne är inne och läser nu haha, isåfall vill jag att du ska veta att även dessa gånger så var jag nykter.. och jag sålde ju faktiskt bäst på helgerna i stockholm det sa du ju med så ;))
Vilket fall, den tiden är förbi nu men det var verkligen några roliga månader i mitt liv. Även om jag var helt utmattad sista tiden! Ångrar verkligen inte att jag provade iallafall. Fick ju tillochmed stöta på mina drömmars man där uppe, kommer dock inte ihåg vad han heter.. Men jag minns att han i flera veckor försökte få mitt nummer men någon satte stop för det. Gissa om jag än idag grämer mig över dethär.. Både snygg, rik, smart, rolig och sådär perfekt charmig som jag gillar..(precis som du sagt pappa..?! haha) kan det bli bättre? Nej okej, förlåt jag får inte säga så har ju mitt på det torra nu..

Vet ni vad jag sitter och gör nu?
Letar bra nu musik, har ju ett par sidor att gå igenom så.. Dessutom har jag hittat en hel hög som är grymt bra, inte bara sådär halvbra! Me like! En del av dom kommer upp här i bloggen nu några dagar och resten.. ja det får ni väl helt enkelt vara nyfikna över.
Men nu ska jag leta vidare, sen nana lite. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0