Så det kan gå..

Jag är helt galet trött.
Efter stallet igår åkte jag till Trandared där natten spenderades, men vi två pladderlackor somnade inte fören sent.. Men trevligt var det, och jag lät min tandborste flytta in.. Haha pass på!
Upp tidigt imorse för att åka till stallet, hämtade upp min bus hund på vägen också eftersom mamma börjat jobba igen och hon måste få komma ut. Dock är stallet mest lika med mat för hennes del så..
Förstår inte, men tiden går så fort i stallet, jag sa innan att jag kommer ju inte alls kunna lägga så många timmar i stallet nu som jag gjorde med Goodie innan. Men 2 timmar imorse och då ska jag ändå dit två gånger till idag! Ja vart ska dethär sluta? Tur att Dino inte behöver umgås med mig hela tiden..
Väl hemma hamna jag i soffan och givetvis blev det en liten tupplur.. Detdär med att sova mitt på dagen har blivit mer och mer vanligt nu, inte okej! Men nu skyller jag på min förkyldning.

Vilket fall, nu ska jag gå ner och fixa maten för snart ska jag med dom andra i stallet på en promenad med några av hästarna. Får ju passa på medans man har sällskap! Vi får se vart detta slutar.. Fler brutna ben kanske? lika bra dom skruvar ihop hela kroppen på mig på en gång kanske? Ja varför inte..
Nej men vi hörs senare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0