King.

Okej, det blev ingen sömn för mig. Vet någon som kommer vara trött imorgon.
Men nu börjar min dag skjuta ihop sig så nu har jag bråttom känner jag.. Först träna en sväng, sen byta om och ringa mormor som vill följa med och kika på mitt lilla underverk idag. Så ska dit och pyssla med honom, han har ju trots allt fått "vila" två dagar nu och ska jag ha min väluppfostrade hingst så är det nog så dags att börja ta tag i det hela. Dock är han snäll som ett lamm!

Efter stallet så blir det till att skynda sig in till stan. Tänkte försöka hinna sola och sådär. Träffa M och hennes vän med som också ska med oss till Göteborg ikväll. Kommer bli en lyckad kväll, känner det på mig. Pratat med D som fixa oss på listan till Berså och för en stund sen så blev jag (helt utan fjäsk..;)) uppskriven även på Park Lane. Får se om det är något att ha ikväll, annars blir det Push för det stället har jag tjatat om bra länge nu va?!
Vilket fall, till tränigen och taggningen inför ikväll bjuder jag på en grym låt (till)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0