It was.. just like a dream..

Jag är så glad mina vänner.. varför? Bra fråga..
Hade oväntat kul igår..
Vi hade bestämt att åka ifrån Borås vid 7 från början. Men jag blev lite sen från stallet och M ville följa med och slutade jobba vid 7 så kom väl iväg från borås runt 8.
1,5 timma i bilen med två av mina favorittjejer + bra musik.. Ja vi hade riktigt roligt!
Väl framme i Lidköping mötte vi upp A, han fick visa vägen till dit vi skulle vilket blev någon camping där det var något band som spela irlänsk musik. Jaja väl inne insåg vi att det var typ vi och hundra 50plussare.. Men det var trevligt ändå faktiskt, jo okej det var en hel del yngre med men..
Vid tolv tiden var vi lite i valet och kvalet att åka hem.. Men vi kände det att ha åkt så många mil för att inte ens prova deras (tydligen) bästa uteställe Stadt nej så funkar det inte. Vi begav oss in där och tur var väl det. För oj vad kul jag hade! Vi dansade, skrattade och gjorde massa bus.. Jag träffade tillochmed på min Dream-man.. Vem gör det i Lidköping liksom? Eller okej, snarar tror då. Tråkigt nog lär det ju va sista gången man ser honom..
Jaja vilket fall, drog ut från krogen precis innan alla då jag som nykter och hönsmamma kände att alla började splittras lite väl mycket.
Satte mig i bilen och insåg att det som skulle blivit en lugn tjej-bil resa hem var snarare efterfest-och-full-bil-resa-hem.. Men det blev ju lyckat det med, jag skratta så jag hade kramp i magen. Väl hemma blev det till att lämna av först M hemma hos sig oh det körde ihop sig lite å hann vi med en sväng till stationen med. Hoppas detdär gick bra.. Hmm..
Sen körde jag hem dom andra två och stannade själv kvar på trandared för att sova en sväng. Kvällen kunde ju inte slutat bättre än så iallafall.
Upp tidigt igen för att göra mig klar till stallet, va sådär lagom pigg. Men måste man så måste man, lika bra jag vänjer mig dessutom.
Åkte upp till min fyrbenta havremoppe och direkt när jag såg han så var det faktiskt värt min tidiga uppstigning. Snacka om mysig häst jag har! Nästa vecka fyller han förövrigt 7 månader, 7 månader och snäll som ett litet lamm. Efter stallet var det bara hem och sängen som gällde, sov tills ungefär nu. M ringde och väckte mig, hon hade uppdrag åt mig!
Jaja nu ska jag gå ner och göra frukost. Får se vad som händer och sker ikväll nu då. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: conrad

snel hest

2009-11-28 @ 15:22:59
URL: http://ponyboyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0