Help me to believe this time.

Hej på er.
Sovit typ halva dagen ida, helt slut.
Sitter nu på trandared och väntar på att någon ska sluta jobbet. Vilket verkar dröja en stund till, men men jag får försöka härda ut.
Imorgon åker jag och Rebecka till Halmstad och kikar på Rådgivande för unga hingstar. Ska bli roligt faktiskt! Tanken är att Dino ska vara med där nästa år så måste veta vad vi ska träna på tills dess. Tänker ju inte låta någon annan visa min 1,5 åringa hingst när jag då haft hand om han i ett helt år. Annat om det går såpass bra att det blir bruksprov och liknande..
Jaja vi får se, ett bra tag kvar tills dess. Inte ens säker vi lever då ju? Man vet aldrig!
Tänkte gå till affären som bara ligger några hundra meter bort här. Om ens det? Hoppar ju på kryckor igen så tur att det inte är alltför långt!
Men nu ska ni få en till söt låt som jag lyssnat på alldeles för mycket på idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0