En helt vanlig måndag?

Nu kom jag precis hem, eller okej för en stund sen..
Hade en super kväll igår med bio (som jag berättar om snart..) och trevligt sällskap.
Bara tacosen som saknades igår faktiskt, haha! Nejdå!
Vilket fall, skulle gått upp och tränat imorse. Men pratade med min sjukgymnast och senaste dagarna har mitt knä blivit värre igen. Dock på ett annat ställe. Nästan samma men, bara det inte är inflamation på gång där med för då kommer jag skjuta någon (säger jag som förmodligen aldrig skulle kunna skada en annan människa men men).. Här hemma var det livat, både mamma och pappa är hemma pga sjukdom. Känns ju jättebra det, dock var det magkatarr mamma hade så inget smittsamt där iallafall. Jobbigt bara!
Jätte glad blev jag nu med för fick ett super sött vykort hela vägen från Bolivia. Är inte de det bästa som finns med sådanna överaskningar. Jag blev iallafall överlycklig, mest för att jag inte hade väntat mig det och för att jag har så söta vänner. Fick ju dock en söt överraskning när jag vakna imorse med som gjorde mig väldigt glad. Det är dom små sakena som gör det. Min dag är alltså mer än fulländad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0