Stackars mig..

Hej vänner.
Ni får hemskt gärna tycka synd om mig nu.. Jag har nämligen precis tagit mina stygn sen operationen förra måndagen. Jag avskyr allt som ens kan ha med smärta att göra, och när det gäller just detta ben så tänker jag hela tiden på hur ont allt gjorde precis efter min förra operation. Det är helt hopplöst, helt skakis innan ju. Mamma fick dessutom ta dom (shyy..), men det gick bra.
Skulle åkt och hälsat på M på jobbet. Men kände att jag behövde lugna mig lite, dock ringde faktiskt min favorit Malmö-bo L och fixade det bra! Jätte länge sen jag pratade med honom nu, saknat han. Idag fick han mig dessutom att tänka på helt andra saker, och han lovade att komma upp och hälsa på snart!

Jaja vilket fall, skrev världens längsta inlägg här. Men något hände så största delen försvann. Stackars mig, eller inte. Men ska iallafall lägga mig och kika lite film. Imorgon börjar jag ju träna igen äntligen, som jag har längtat. Ska träffa min fina M med och kika lite i stan och sådär. Men vi hörs vänner.
Kram


Kommentarer
Postat av: malin

jätte söt! :)

2009-12-01 @ 20:33:49
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0