Beslutsångest.

Jag har ett riktigt I-landsproblem idag, har nämligen blivit medbjuden till huvudstaden nästa vecka för att kika på Pink när hon kommer till Globen. Vilket jag verkligen hade tyckt va skit kul att gå på.. Men.. Ja det finns faktiskt men också, fast varför inte? Jag med massa killar? Kan ju bli ganska kul faktiskt! Min vän som bjudit mig är jag dessutom övertygad om att jag inte kommer kunna ha tråkigt med. Ja det får nog bli så, finns dessutom ev något annat som kanske lockar lite i huvudstaden med.. Men vad det är, ja det vill ni bra gärna veta va? Ha, det som lever får se helt enkelt.. kanske..

Usch vilka mardrömmar jag hade inatt om lilla Dino. Jag avskyr när mina djur blir dåliga!
Men han mådde prima när jag kom upp imorse och skulle släppa ut han. Han hann tillochmed reta lite gallfeber på mig.. Jag släppte ut han, han hängde med in igen.. Jag släppte ut han i hagen igen och stängde för hagen ännu bättre.. men han hakade på två sekunder med mig ändå. Vadå elstängsel? Gör dom ont eller?
Åkte sen hem fö att sedan få åka ner och byta till vinterdäck på bilen, inför den kommande snön som faktiskt börjat falla ute.
Han med en sväng till mitt förra stall med.. Mys! Saknar tiden när jag stod där, eller egentligen Goodie och tränings/tävlingstiden med honom, givetvis allt runt omkring med.

Vilket fall som helst, jag ska lägga mig och kika på The Hills och The City nu innan jag ska sova. För imorgon ska jag upp tidigt för att åka till stallet och fixa med min buse. Sen ev ska jag få rida, lycka?! Ja om det är inte soligt imorgon så gör det inget för jag kommer skina som en på hästryggen ändå. Haha..

Efter det så får vi se om M och jag kanske lyckas styra upp en fika, det är på tiden nu. Alltid lika trevligt att umgås med honom, dock brukar det gå lång tid mellan gångerna och i flera å så har vi sagt att vi ska bli bättre men inte då. Men imorgon ska jag vara som en sådan där efterhängsen jobbig idiot så kan han inte klaga på mig sen iallafall ;)
Nej usch, det går nog inte..
Men men som jag skrev innan, MTV time nu. Ni missar vl inte EMA imorgon?
Puss på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0