Jenny knows best.

Jag har varit vaken nu över en timma, jag börjar redan bli helt slut. Men nu ska jag en gång för alla fixa till min dygns rymt för den är inte okej...
Tänk vad mycket jag nu hunnit med redan, och mer blir det.
Jag ska snart åka och träna med Tina, Core idag och det var två veckor sen sist nu så ska bli roligt. Efter det tänkte jag åka och hjälpa stackars Emelie med Wilma, vilket jag mer än gärna gör. Får jag rida lite med, det tackar ju inte jag nej till så att säga..

Jag har världens roligaste grej på gång just nu, mitt liv kommer förändras ganska radikalt då känns det som. Precis så som jag vill ha det, men inget är klart än så vi får se. Men viljan finns där, och med viljan går allt?!!
Lite kluven är jag dock trots allt..

Nu ska jag kika vidare på ett avsnitt av Brooke knows best sen är det tränings som gäller. Så vi hörs lite senare, då ska ni även få en grym ny låt från en grym artist som dom flesta känner till vid detta laget. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0