TÄVLING!

Vill du se filmen Bruno innan någon annan gör det?


I samarbete med Stockholmsgruppencosmetics ger jag dig och en kompis chansen att se Bruno på bio innan någon annan gör det. Det enda du behöver är en kamera och lite fantasi, lite mod också kanske..

Allt du behöver göra är att skicka en bild till mig där du efterliknar Bruno så mycket det bara går till [email protected] och länka till tävlingen i din blogg. Då är du med och tävlar, har du ingen blogg? Skriv bara det i mailet så löser vi det på något annat sätt! :)
Vinnaren kommer publiceras här med det vinnande bidraget. Givetvis kan både tjejer och killar vara med, som sagt använd fantasin!
Vinnaren kommer dessutom få, , innan den har världspremiär alltså! Inte nog med det, vinnaren kommer också få gå på filmen utklädd till just Bruno. Lagom tid innan så kommer man få bokas in till sminkning, styling och fotografering.
Eftersom att det kan bli fler än en vinnare så tycker jag att ni även ska be era vänner skicka in bidrag så kan ni gå tillsammans! :)

Så skynda nu och ta lite häftiga kort och skicka till mig så kan du vara först med att få se denna omtalade film!

Tävling håller på till den 29 Juni


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0