You make her famous..

Hon har gjort det igen..

Man vill ju inte se ut som Linda Rosing och dom andra bimbosarna, fast det kanske jag redan gör..?! Fast aja det blir ju lite jobbigt. Då får jag färga håret brunt..

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Jag tycker hon är lite rolig ändå, jag lovar att hon är smartare när håller på som hon gör än vad hon verkar vara ibland.. Tjejen blir ju intressant just bara pga sin ärlighet..
Sen detdär med smartheten lyser dock inte igenom i alla kommentarer kanske, jag menar för att bli bimbo måste man ha rätt hårfärg tydligen.. Ja, man ska väl lära sig något nytt varje dag! Tack Alexandra, jag har vad som krävs..  jag kanske dock borde börja jobba på attityden nu... hmm.


Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0