I can be your Bonnie.

Skrev inte så mycket igår, men inte så mycket att säga om gårdagen. En väldigt speciell dag..
Men hann iallafall med att träna och rida, inte frusit så mycket på länge kan jag säga.

Jag skrev häromdagen att jag sökte två st jobb här i Borås, idag har jag varit på intevju för det ena jobbet och det andra har jag i princip redan fått. Men jag kommer nog tacka nej till det med tanke på att jag hoppas på det jobbet jag var på intervju hos idag. Det verkar väldigt bra (trots min mammas, som vanligt negativa inställning mot försälningsjobben..), jag älskar denna typen av jobb och jag vet att jag kan sälja bara jag själv vill. Förörvigt behöver man inte vara hjärnforskare för att kunna sälja.. En av alla tusen bra saker jag lärde mig av Danne ;)
Jag fattar bara inte varför folk ska vara så sjukt negativa, speciellt folk som är 35+...
Dags att förändra den synen på försäljare som dom har nu, dags att ta tag i det. Kanske är dom bara avundsjuka för att försäljare kan med lite extra charm eller mer prat tjäna mer pengar än vad dom gör.. Ja det är ju en teori..

Jaja, har jag tur eller vad när det gäller jobb? Jag har defenitivt valt rätt branch känner jag.

Men nu tänkte jag faktiskt sätta mig och boka in mig på Core tillsammans med Tina om ca 4 timmar. Kommer blir sjukt jobbigt idag känner jag. Men men, det är väl det som är kul med att träna.
Men vi hörs snart.

I hate sayin goodbye, but today it was the last time we said hello. I´m gonna miss you.


Kommentarer
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Håller fullt med dig!

Jag skulle själv kunna tänka mig ett säljarjobb. Var bara SÄKER på vad du får för avtal sen. Ett som är lättläst och tydligt meddelar dig om vad som gäller.

Lycka till med allt!

Jag håller tassar och tummar för dig av hela mitt hjärta!

2009-02-19 @ 13:55:55
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0