Trööött...

Jag somnade igår. Var helt slut faktiskt!
Sov i en obäddad säng med alla kläderna på, men somnar man så somnar man...

Vaknade sent idag och är fortfarande lika seg. Men legat och tänkt lite på helgen vilket gjort mig på bra humör iallafall! Jag tror jag får flytta till Stockholm faktiskt, egentligen gillar jag inte staden men vad ska man göra här liksom? Dessutom finns det en hel del fördelar med huvudstaden faktiskt, vilka dom är tänker jag dock inte dela med mig av här tyvär.
Hade jag dessutom fått bo i våran svit så hade jag aldrig tackat nej. Tror Dino hade fått plats där med, annars hade han ju säkert fått plats utanför.. I globen alltså..!

Jaja funderar på att åka med mamma, pappa och lillebror till Liseberg. Men då hinner jag inte träna och det vill ju jag göra egentligen. För att bli lite piggare tror jag tillochmed att jag behöver det faktiskt!
Jaja vi får se hur det blir..

Ska skapa en egen ordbok tror jag förövrigt. Vi kan börja med två av mina senaste påhitt..

Knottrigt = kallt, fryser
nedförstrappa = nedför i en trappa (precis som det låter alltså men en förslappning av "att gå nedför i trappan")

Alltid lär man väl sig något eller?

If you believe it, you can do it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0