Ensam hemma 2?

Ja äntligen börjar det hända lite i mitt liv igen, efter att mitt liv stått enbart på paus i ungefär en månad..
Givetvis har det en logisk förklaring, mitt älskade ben.. som faktiskt börjat läka riktigt bra. Så nu kan jag äntligen hitta på lite grejer igen. Så igår på eftermiddagen åkte jag med och hälsade på Joakim (min storebror) på hans gruppboende, vi åkte därefter till knalleland och köpte glass med storebror. Vilket var en riktigt hit! Tror dock vi hade kunnat ge honom blodpudding som godis och han hade uppskattat det lika mycket..
Väl hemma igen blev det lite nya filmer att välja mellan, då mina föräldrar ställt upp på att inhandla ett antal nya fimler så jag har något att göra när dom nu åkt.
För en stund sen åkte dom alltså till Italien och jag lämnades kvar här hemma, jag och mina kryckor. Funderar starkt på att gå tillbaka ett par år i åldern och bli trotsig tonåring och riva hela huset enbart bara för att jag inte får följa med... Men samtidigt är det ju skönt att vara ensam hemma, trots att jag inte kan göra särskilt mycket.
Så kanske väntar ett par dagar, med tonårsgrejen alltså..

Men nu ska jag hoppa in i duschen en sväng. Eller nej, lite nytt från John Galliano först..

Tur att jag iallafall har dessa två vakt-hun... vakt-djur, och nej bilden är inte uppgjorde dom är precis såhär farliga som dom ser ut...

Kommentarer
Postat av: emla

Man ser riktigt hur dem planerar attacken :)

2009-08-05 @ 14:10:58
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: VèNNèZaIsHerNaMe

så fina hundar, btw älskar profilbilden du har =)

2009-08-05 @ 18:11:50
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/
Postat av: Emma

Sweet :) Hur går läkningsprocessen? Och fölköpet? Kramar/Emma

2009-08-11 @ 18:41:04
URL: http://emmaroulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0