Början av slutet.

Ja nu har vi äntligen fått lite sommar värme på riktigt..
Igår åkte jag med Martina och Ollie ner och badade, jag badade!! Med kryckor och allt! När jag kom ut tillräckligt långt kunde jag tillochmed gå, med tanke på att jag inte väger något då. Gissa om jag var lycklig! Jag har inte glömt hur man gör iallafall, inte än..
Efter detta så blev det en liten mysig tjejkväll med mina favorit tjejer Martina och Tina.

Idag har jag bara legat och solat i princip, mormor har dock varit här och tjatat på mig ett par gånger. Min extra mamma när min vanliga mamma är borta.. Jag får då aldrig semester minsann!

Men nu ska jag lägga mig och kika på lite tv tills jag får lite sällskap en stund idag med. Men vi hörs imorgon vänner, ha så kul ikväll eller sov gott! :)

Bild frå Ollies första dopp för året, dock lite sur här över att matte sagt att det är färdig badat.. Ser ni längtan i den blicken? hmm

Kommentarer
Postat av: emelina

hej allt bra?:) KRAM<3

2009-08-09 @ 00:12:59
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Mamma o Pappa

Bon giorno!

Vi har lite mulet vader just nu, men pa fm brukar det spricka upp. Har varit ute o sprungit med pappa. Jag holl pa att do men vi kom fram till slut. Pappa maste ha smygtranat tror jag. Vi ska nu ut o ga nagra mil innan solen kommer fram. I morgon aker vi till Venedig. Mille kramo o pusso (pappa sager att det ar italienska men jag tvivlar)

2009-08-09 @ 10:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0