King love queen på vimmel.

Ja nu blir det så ändå. Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Ni som inte hört talas om det eller kanske inte ens vet vad King love queen är kan ju gå in och kika. Men det är en salong här i Borås där dom pysslar med både det ena och det andra. Dessutom jobbar borås bästa frisör där som nu är den ena jag går till, nämligen Sabrin.

Idag ska jag och Emelie till vimmel där alltså King love queen ska ha något slags event. Ska bli trevligt iallafall och mycket trevligt att träffa Emelie med! Känns som det kommer bli en bra söndagkväll.

Dessutom ska jag eventuellt imorgon åka och hälsa på Goodie om jag hittar någon som vill åka med vill säga. Men det ordnar sig. Ska bli så kul att få se min prins igen ;)

Bilden är lånad från KingLoveQueens hemsida.

Ses på Vimmel ikväll då?!

Kommentarer
Postat av: elin

det var så lite så :) gillade den verkligen!

2009-04-13 @ 00:08:54
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0