How could I know?

Godmorgon på er.
Vet ni hur trött jag känner mig? Nästan för konstigt för ändå sovit ett par timmar nu. Men men det går säkert över, tur kanske trots allt att jag var ledig idag. dessutom blir det inte att hälsa på Goodie idag heller men förhoppningsvis på onsdag om inget inträffar.

Jag hade en super trevlig kväll igår verkligen. Ska se lite senare om jag hittar något kort på mig och Emelie vem vet. Mycket bra söndagskväll, som dock blev fruktansvärt lugn.. får våran del iaf!
En del andra verkade ju nästan laddat för denna kvällen i månader eller något, en söndag? Känns det fel eller? Haha nejdå, ni får va precis hur ni vill huvudsaken var att jag trivdes!
Ett lite oväntat samtal blev det dock, hur skulle jag kunna veta? Kan ju inte skylla något på mig som jag inte hade någon aning om?
Dumt det blev, men livet fortsätter och det är inte mitt problem.

Vet ni vad? Jag har sett en ny film och tänkte lite senare skriva lite vad jag tyckte om den. Tror den har premiär här i sverige ganska snart med så då får ni ev. en ny film att kika på.


Hörs snart. Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

gud vilken fin blogg du har!

2009-04-13 @ 14:45:35
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Emla

Jag är också heelt slut idag. Nu äntligen första gången under dagen får jag sitta ner :)

2009-04-13 @ 16:07:54
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0