All up to you.

Jag är vaken!
Väckets på sämsta möjliga sätt, sms från chefen. Det är ju roligt eller? Har ni värre sätt?
Okej, minns en gång pappa slängde i mig med pyjamas i badkaret (kallt vatten), det var kanske snäppet värre. Fast nu såhär i efterhand var det ju lite små roligt..

Igår var jag färdig på jobbet vid halv elva ungefär, då blev det hemfärd och göra mig iordning. Klockan ett kom vi ut på Harrys (jag körde..) hade väldigt trevligt. Med vårat lilla gäng, men något måste det ju vara med skärtorsdagen har jag kommit fram till. För folk var verkligen (mer än vanligt) odrägligt fulla. Hur kul är det på en skala att gå ut och inte komma ihåg någonting sen? Ja jösses, jag håller mig mer än gärna till vattnet! Har precis lika roligt för det.

Idag då?
Fint väder så ska ut och springa i solen tror jag, för gymmet är stängt några dagar nu. Jordens undergång, nej men blir skönt att bara springa några dagar.
Sen blir det att avsluta min städning som jag så lätt har påbörjat...
Hoppas på att få umgås med Madde en stund med innan klockan blir för mycket och kanske, kanske får man besök. Vad det blir sen står bara skrivit i stjärnorna. Men utgång var tydligen ett alternativ.. Jag måste skaffa mig en ny hobby tror jag. Dock så tänker jag nog vara nykter idag med.
Hörs senare vänner.
Kram


Martina och jag från i lördags.. Du är min lilla stjärna :)

Kommentarer
Postat av: Berta

Vad duktig du är på å vara nykter å träna! Jag blir riktigt stolt att jag har en sån vän :P

2009-04-10 @ 13:31:41
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Tobias Å

Men shit, va söt du va då

2009-04-10 @ 14:54:03
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0