Då var det dags igen.

Godmorgon folket.
Bra dag va? känns så..
Inte kommit iväg till jobbet än, min kollega är nämligen på möte på huvudkontoret.. Ingen aning när han kommer tillbaka.
Men gör inte så mycket, helst grymt ont i foten efter ett skoskav som inte mår så bra. Vet inte vad jag ska hitta på med det idag, så nu får ni anteckna det...
Vet ni vad det bästa är med detta jobbet jag har?
Förutom att det är grymt sköna människor här och man träffar fruktansvärt mycket folk så bor man ju också på hotell, med allt vad det innebär (städat rum varje morgon, bäddad säng, frukost buffé och inte ens disken behöver man ställa in..;)) jag får ju dessutom bra frukostvanor när jag är här... perfekt.
Men nu ringde min kollega, dags att börja sälja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som du säker sett på mitt sms så har jag skrittat runt med din pålle dvs jag har försökt att gå men han tar ju så sabla långa steg så jag får ju småspringa hela tiden, oj ska vi springa tänker han och drar på ännu mer. Phu efter detta träningspass har jag föst in odjuret i hagen och de andra hästarna har nosat skumt på honom eftersom han var extra fin med pälsglans, ja han blev väl lite mobbad först av travarna men dom blev väl lite imponerade också. Nu ska jag ta emot våra 2 terrorister som kommer från särskolan strax. jag vet att dom hälsar, Jocke är bergsäker på att du är i din säng. förstår inte vad han fått det ifrån. Kramar från oss alla

2008-09-09 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0