You never do nothing wrong.

Jag lever people och vet ni vad det bästa av allt är?
tror jag börjar komma över min flygrädsla, detta tack vare en väldigt trevlig flicka på planet idag.

Vilket får mig att fundera på varför vi människor (speciellt här i lilla Sverige) är så extremt dryga och egoistiska, eller vad man nu ska säga..
Hur ofta när du sitter på bussen/tåget/flyget pratar du med personen jämte dig? och om det nu råkar vara så att personen jämte dig börjar prata med dig vad är det första du tänker?
Naturligt blir man ett stort frågetecken och undrar vad tusan människan jämte vill?! I de flesta fall är det ju faktiskt så. Men vet ni vad, jag har börjat jobba på detdär och idag vart jag helt överlycklig över min nyfunna "vän".. Inte bara hade jag någon att snacka med hela vägen (och störa alla som försökte sova) jag la inte ens märke till att vi redan var på väg att landa fören hjulen tog i marken.. Så sluta nu vara så trångsynta och öppna upp er lite för tusan! Om inte annat så har ni ju faktiskt inget att förlora på det?!

Vet ni hur trött jag är nu på en skala? Sitter här i min egna, alldeles egna säng och ska snart sova. Lyssnar på en ny favoritlåt och känner att huvudet börjar bli ganska tungt. Men ni får sova så gott nu mina vänner, så hörs vi imorgon.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Nikki

Men ohh va synd.. Hade jag haft tiden hade jag tagit hand om honom utan tvekan.. hihi.. han är jättefin.. hoppas du hittar ngn riktigt bra till honom.. älskar du också o resa?? har precis kommit hem från milano till detta tråkiga väder..snyft

2008-12-01 @ 12:22:57
URL: http://www.finest.se/babynikki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0