What´s on your mind?

Hur mycket får man längta efter något/någon innan det blir skadligt?




Jahaja, nu är jag ute och åker igen. Vart befinner man sig idag då? Tillbaka i Skövde igen faktiskt. Gillar detta stället, ett av de bästa och trevligaste ställen jag stått på. Idag gick det ju bra också så, varken jag eller Sara kan ju klaga så att säga.
Vilken vecka jag haft med henne då. Tror faktiskt Sara är min idol, hade kunnat jobba med henne varje vecka faktiskt. Vi har grymt kul ihop. Har också kommit fram till att dom förmodligen blandat ihop oss vid födseln.. Dock är hon lite äldre än mig, ett par år sådär. Men visst är det kul när man hittar en person som man känner igen sig själv i.. Tycker och tänker nästan likadant. Finns bara en sak vi är lite oense om, men det kanske är tur? Nej vilket fall, vi har grymt kul ihop..

I Borås har vi haft grymt kul, dock inte gått så bra som jag hade hoppats men nästan tagit igen alltihop idag faktiskt. Så får väl vara nöjd ändå.
Igår redan åkte vi tillbaka till snöiga skövde och hotell Majoren. Men hann att hälsa på ett av Borås största stjärnskott, vad jag fick höra? Lustigt..
Haha som sagt, jag och Sara har grymt kul ihop.. Behöver inte nämna mer :)

Ikväll ska jag och Sara få göra lite bus. Sitter och äter kex och dricker ett glas vin, och har allmänt roligt. Lyssnar på gammal musik med. Vengaboys och sådant som man kan bli lite glad av. Vilken perfekt kväll!
Imorgon är det dock dags att dra vidare igen, till Uppsala. Sen blir det stockholm faktiskt, och tro det eller ej men det ska faktiskt bli kul att åka dit igen.

Förövrigt, vet jag att det är en del som undrar över hur det är med Goodie och sådär.
Det står inte så mycket om honom, bara för jag knappt ser han längre!
Inte bara en som undrar heller träffat massvis som frågar om honom, och varför jag inte skriver om honom längre. Det var ju prat om att göra sig av med honom men nej.. Mina drömmars man står kvar i stallet i sjömarken och blir fet och långhårig. Han trivs som fisken i vattnet och han har faktiskt förändrat sig väldigt mycket. Kul att se!
Men lika glad varje gång jag kommer upp och ska rida. Tillochmed galopperat lite sist jag var och red, den känslan är helt oslagbar på den hästen... Kan vara något av det bästa jag varit med om! Lyckliga Jenny! :)
Saknar dock tiden då det var jag och Goodie bara.. Men vi har många fina år framför oss!

Men nu ska vi fortsätta våran kväll jag och Sara. Hoppas ni får lika bra kväll som vi får, tvivlar dock på det..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och den hästen tillsammans är så grymt fina.. Länge sen man såg er tävla nu dock..

2008-11-22 @ 21:23:51
Postat av: Martina

Vad fin blogg =)

2008-11-23 @ 00:10:29
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0