No promises.

Vilken ångest man har nu när man vet att man ska upp om bara några timmar. Men haft en super eftermiddag idag. Ringde Beca från jobbet när jag slutade vid fem och frågade om hon ville följa med in till vårmarknaden den en stund innan allt packades ner igen. Efter många om och men blev det så och vi var påväg. Kikade på lite smycken och sådär men inget som föll en i smaken men samtidigt är det inte så viktigt. Det är mer bara känslan av att gå där på vårmarkanden med alla folk och så. Underbart!
Bytte ett par tofflor åt Kinkan med så får inte glömma dom imorgon till jobbet, kommer garanterat gör det men men. Efter det åkte vi hem till mig så jag fick duscha sen boka vi bord på Jensens och åkte dit och satte oss och åt tre rätters middag. Helt underbart gott var det. Tog dock väldigt lång tid emellan så istället fick vi ett present kort tills nästa gång vi skulle åka dit. Låter bra tycker jag, vi kommer snart igen! Riktigt mysigt, och jätte god mat verkligen!
Med mätta magar gick vi vidare till tonic och pratade lite med Jessica och jobb, ja lite allt möjligt. Hon är så himla go den människan!
Vilket fall, nu är jag hemma och här är det massa folk som sitter nere och för oväsen. Funderar på att gå och lägga mig men lär inte somna om dom håller på sådär. Sen vet man vad som väntar en nu dom närmsta dagarna så blir trött av att bara tänka på det. 9-21 imorgon och sen 9-9 söndag-måndag.. 12 och 24 timmar. Ja ni hör ju vilken fest det blir för mig i helgen. Fy va jobbigt. Men imorgon lär gå lika fort som idag nästan, åkte till stallet sen hem till mig och fika. Efter det handla godis, sen hem och laga mat ja och sen var det ju nästan dags att sluta. Imorgon tänkte jag att vi kanske skulle gå ut och äta eller något. Blir stallet med antar jag! Vad han kört medmig idag haha, men jag bjuder på det. Tycker så bra om min brukare ändå så. Men men dags att sova. Natti natti!
image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0