Beach Bunny swimwear.

Det är ganska många som frågat om min bikini från Beach bunny swimwear.
Har själv haft svårt att hitta en bikini som jag verkligen tycker om, och jag lovar när ni går in på deras hemsida att iallafall jag hitta säkert tio som jag bara älska.
Tydligen inte bara jag som gör heller med tanke på att både Jessica simpson och Eva longoria (för att nämna några) har bikinisar därifrån med.
Det finns ett ställe man kan hitta här i sverige som är återförsäljare av deras produkter: nelly.se
Dock säljer inte dom alls många olika, vilket är lite tråkigt. Sen tar dom ju också slut ganska fort...
Vilket hände i mitt fall, så jag bestämde mig för att beställa direkt från Beach bunny istället. Lite krångel i början, men fick hjälp av min nu väldigt engelsk talande vän Martina ;) som ringde och beställde den åt mig. Tog visserligen en tid att få hem den men inte så farligt ändå. Det var helt klart värt det. Min bikini är nu min stora kärlek då, tillsammans med nya bilen.. och Goodie..
Ni ska veta bara att jag hade lite i bakhuvudet när jag beställde bikinin att det var ganska små storlekar. Jag beställde den i en storlek större än vad jag brukar ha. Den satt väl bra så men vissa delar är ju ganska små om man säger så. Det beror väl helt på vad man tycker om kanske. Men ni kan ju tänka på det. :)

 Finns säkert någon du gillar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0