My love is rare.

Ja då var man hemma efter ännu en lång dag på jobbet, men jag klagar inte för jag älskar mitt jobb. Att känna att man gör något för någon som är i behov att ett extra stöd passar mig utmärkt faktiskt.
Sen att det är mysiga personer som jobbar därute gör det hela inte sämre!

Känns bra förövrigt att veta att mamma nu är nere i värmen på Rhodos. Lägg märke till att det vara bara mamma jag skrev, pappa fegade nämligen ur..
Tur att jag inte var hemma när du berättade att du inte ville åka pappa! :) Kan ju bara tänka mig...
Nej men nu har hon åkt med mormor istället, jag hade velat följa med ju..

Men slipper ju känna mig ensam nu en vecka iallfall, lär iochförsig inte känna mig så ensam nu ändå. Blir fullt hus hela helgen ändå nästan ju. Verkar så iallafall, pappa längtar efter sina favorit motala bor! :)

Imorgon kan också bli en trevlig dag känns det som. Dessutom bästa torsdagskvällen på hela sommaren, Adam Tensta is in town. Kan ju bara hoppas på hyffsat väder denna veckan med då.. Det är väl dock för mycket begärt av Borås kan jag tänka mig.

Dags att sova nu mina vänner. Är ju en dag imorgon också..
Natti natti
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0