You better shake him off, before he gets you.

Vad en del folk överreagerar på en del saker... Lustigt, saker dom inte har att göra med egentligen. Eller som man också kan säga "jag bryr mig inte egentligen, men....."
Att man orkar, tråkigt nog så känner jag att jag faktiskt påriktigt inte bryr mig. Jag har aldrig gjort det heller så vad är problemet? Nej precis inget alls, mitt liv levs vidare mycket glatt och bra precis som jag vill ha det! :)

Lördag idag och såg ut från början att bli en lugn och mysig hemma helg, men allt kan ändra sig.. och alla...
Så nu har jag och tina bestämt oss för att åka till göteborg ikväll! Frågan är vart man ska? Något bra förslag? Nej tänkte väl det! Därför ska vi till Push ikväll, känns som om det är dags nu.

På tal om ingenting, tror det var storm igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0