Världen, här kommer jag.

Är det inte typiskt?
Snacka om att jag inte kan ha mer otur nu idag..(eller både och iochförsig kanske)
Efter att jag precis suttit och bestämt mig för hur jag ska göra med Goodie. Vem ringer inte då? Om inte självaste Chris Brolin från Brolöten... Hon hade sett min jobbansökan och ville givetvis att jag skulle komma upp och hälsa på.. Ni som inte håller på med hästar vet varken vem Emelie eller Chris Brolin är men om vi säger att nu skulle få chansen att jobba hos era idoler skulle ni tacka nej då eller?
Nej inte jag heller, så jag ska dit nästa vecka och hälsa på. Fyra dagar blir jag borta, och isåfall flyttar jag till Katrineholm redan i september.
Som om inte det skulle vara nog.. Catrin Henriksson svarade också på min annons och bad mig ringa. Sagt och gjort, henne ska jag ner till på torsdag.
Två stora ställen till som svarat och ville att jag skulle hälsa på men känner att detta får vara bra så länge, har nämligen en annan kille som jag vet söker ny dressyrelev och ja, det hade varit drömmen. Men den platsen är inte ute än så kanske inte ska säga vem det är förän jag pratat med honom.
Gärna att det jag velat göra halva mitt liv helt plötsligt bara lossnar så har jag massvis med erbjudanden. Men får väl åka och träffa och prova på alla ställen först så får vi se. Ska bli riktigt roligt ialafall, får se om jag löser det. Om inte annat har jag fixat en låne häst och eftersom jag vet vilka som är inne och läser min blogg (eller en del av er iallafall) så tänker jag inte berätta vad det är för häst! Hemlis!
Men helst av allt hade jag velat uppleva denna super chansen med min Goodie. Han skulle varit helt överlycklig, hade kunnat gå och pussa på han varje dag och träna flera gånger i veckan för instruktör. Något man bara har råd med annars i sina vildaste fantasier.

Mycket häst idag..
Förlåt, men just idag har mitt liv bara bestått av det..
Häst och Martina då. Som faktiskt precis åkte härifrån, du är bäst!

Men nu ska jag vara social i telefonen en stund.

Tack mammi och pappi. Älskar er båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0