No matter what.

Godmorgon på er godingar.
Sovit gott?
Det har jag, eller somna inte fören mammas klocka där nere ringde men jag var väl helt enkelt inte redo för att sova. John blund ville inte besöka mig igår helt enkelt. Somnade väl alltså framåt fem och sen har jag sovit så djupt så inte ens hört när telefonen ringde precis vid mitt öra.. Det är dock inte ovanligt så man brukar få köra pappas metoder när man ska väcka mig. Tappa upp ett kallt bad och slänga i mig med nattlinne och allt. Tro mig, det funkar..
Nog om hur man väcker mig.
När jag gick upp såg jag en mysig vovve ligga nere vid fötterna och såg sådär lagom eländig ut när hon insåg att jag
skulle gå upp.. Så fick väl offra mig för hennes skull en stund till. Men tro mig det gör jag så gärna. Går väl knappast undgå dom ögonen?

Ska snart gå ner och äta lite frukost innan pappa kommer hem.
Sen ska jag faktiskt in till stan och fixa några saker innan det är dags att åka hem och fixa sig inför ikväll. Boney M är det som gästar Borås torg ikväll. Dock lär vi missa det nu ändå men jag gråter inte floder för det ändå.. Men sen har vi ju säkert något bra dansband i parken ikväll. Någon som vill bugga ikväll?

Nej men nu är det dags att göra sig klar, mycket snack och lite verkstad här idag känner jag faktiskt.
Men vi hörs senare vänner.
Om inte, så får ni ha en underbar Torsdag, vad ni nu än skall göra.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0