Kräftskiva.

Lite besviken jag är idag..
Började min superdag med att i princip ringa och sjukanmäla mig från jobbet. Var helt sjukt trött, men kände att jag faktiskt fick ta mig i kragen. Gjorde det på mitt alldeles egna vis och visst funka det så!
Belöning när jag kom hem bestående av mammis goda ananas paj, mums!
Jobbig dag på jobbet idag, men av olika anledningar så var jag eller blev rätt så pigg trots allt..
När jag slutade åkte jag direkt till Goodie sen hem och bytte om innan jag drog mig till stan för att möta Martina och gå och sola.. Dock var det inte jag som var sen idag..
Efter detta blev det systemet en snabbis innan vi drog vidare till Maxi för att inhandla saker inför morgondagen.. Tror inte jag berättat det, men imorgon vid två tiden drar vi oss till Flatön (och ja, det heter så..) på kräftskiva. Kommer hem igen på söndag, alla är hjärtligt välkommna. Ändå inte jag som annordnar detta så, mina vänner.. Ni får komma!
Ska bli riktigt roligt, minne för livet!
Ny låne mobil är väl givetvis med så kort kommer hoppas jag på. Då min mobil är på lagning, men jag kommer snart fixa en helt ny... Har mina idéer..
Nu ska jag bränna en bra skiva tills imorgon, vi kommer märkas på vägarna till bohuslän så passa er..
Men hinner säkert skriva imorgon innan jag åker. Sov gott sen, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0