Black and white party.



Detta är stället som gäller på lördag för våran del alltså.. Jag, Jessi, Mikkan och Sandra åker här om några timmar, först ikväll ska vi till Norrköping (istället för Linköping) och gå ut. Imorgon bär det av till mina favorit människor i Motala. Tillochmed lovat att se på fotboll imorgon, lär ju inte vilja missa det. På kvällen ska ska vi alltså på Black and White Party det lär ju ingen där i nräheten vilja missa. Massvis med folk som ska komma. Ska bli riktigt roligt! Dessutom vet jag att jag aldrig har tråkigt med motala-borna.. Finns dock en grej som kan komma förstöra kvällen för min del, gör den det så skyller jag på dig Robin... Bara så du vet!
Nej det kommer bli bästa helgen på länge givetvis!

Kommer dock inte kunna uppdatera så mycket här under helgen. Men ni överlever ju det, ellerhur! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0